[ccpw id="136103"]

Όσο διαρκεί η ορμή των μηδενικών επιτοκίων και των προγραμμάτων ποσοτικής χαλάρωσης η οικονομία θα συνεχίζει να παρουσιάζει χλιαρά θετικά πρόσημα. 

Αν ξεκινήσουν οι εργασίες στο “Ελληνικό” το 2020 και προχωρήσουν κάποιες αποκρατικοποιήσεις η κυβέρνηση θα έχει κερδίσει μερικά από τα στοιχήματα που έχει βάλει…

Στη δημόσια τάξη γίνονται προσπάθειες από τον κ. Μ. Χρυσοχοΐδη αλλά ακόμη απέχουμε από το να θεωρηθούμε μια κανονική χώρα. Ο νέος νόμος για τις πορείες και τις συγκεντρώσεις αποτελεί τομή για την ελληνική πραγματικότητα αρκεί να εφαρμοστεί…

Φιλότιμες προσπάθειες γίνονται και στην Παιδεία ενώ στο προσφυγικό-μεταναστευτικό η κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να δείξει ουσιαστικά πρακτικά αποτελέσματα…

Αν η κυβέρνηση δεν βρει σύντομα μια λύση στο ζήτημα της ταλαιπωρίας της κοινωνίας από τους “πραιτοριανούς” του πελατειακού κράτους που ως “Προκρούστηδες” κρατάνε τα κλειδιά των δημόσιων συγκοινωνιών οι ελπίδες που έχουν δημιουργηθεί για καλυτέρευση της καθημερινότητας θα εξανεμιστούν.

Για πολλοστή φορά την περασμένη Τρίτη οι συνδικαλιστές των δημόσιων μέσων μεταφοράς νέκρωσαν τη χώρα. Κομματικοί πελάτες των 1.200 και 2.000 ευρώ ανάγκασαν τα παιδιά που δεν έχουν “μπάρμπα στην Κορώνη” και πορεύονται με 500 και 600 ευρώ τον μήνα έναντι πολλαπλάσιας εργασίας να ταλαιπωρηθούν και να ξοδευτούν…

“Θα λάβουμε όλα τα μέτρα για να επανέλθει η νομιμότητα”, τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας την ίδια μέρα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ για την αιφνιδιαστική απεργία στα τρένα και τον προαστιακό.

Ο υπουργός είπε ότι ενώ η απόφαση πάρθηκε στις 19 μ.μ. της προηγούμενης, δεν ειδοποιήθηκε το επιβατικό κοινό αλλά ούτε και η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, “κάτι το οποίο δείχνει τον παραλογισμό του ελληνικού κράτους και της ελληνικής νοοτροπίας συγκεκριμένων συνδικαλιστών”.

Θα λάβουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να επανέλθει η νομιμότητα”, τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Σωστά τα λέει ο κ. Καραμανλής, αλλά δουλειά του ήταν να έχει προβλέψει τι θα γίνει και να έχει λάβει όλα τα μέτρα που θα εξασφάλιζαν την ομαλή λειτουργία των συγκοινωνιών…

Ο άνθρωπος που χθες αναγκάστηκε να πάρει κανονική άδεια γιατί δεν διέθετε μέσο να πάει στη δουλειά του από ποιον θα αποζημιωθεί;

Σύμφωνα με τον υπουργό λοιπόν, μετά από εντολή του πρωθυπουργού, μίλησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ και θα κληθούν σε απολογία οι υπεύθυνοι για την κατάληψη στο αμαξοστάσιο Ρέντη.

Γιατί χρειάζεται εντολή του Πρωθυπουργού για τα αυτονόητα όταν κάποιοι διαπράττουν παρανομίες;

Σε ερώτηση εάν θα ελεγχθούν μόνο πειθαρχικά, ο υπουργός Μεταφορών απάντησε ότι η εκτελεστική εξουσία κινείται πειθαρχικά και η δικαστική με τις διαδικασίες που προβλέπει η δικαιοσύνη…

Από την εμπειρία μας κατά το παρελθόν… πιάσε το αυγό και κούρευτο!

Στην κυβέρνηση πρέπει να καταλάβουν πως η υπομονή της κοινωνίας που επιζητεί να ζήσει σε μια κανονική χώρα, εξαντλείται…

Υ.Γ: Δεν είναι μόνο οι συγκοινωνίες ή τα δημόσια νοσοκομεία, ο υπογράφων είχε κανονίσει εδώ και καιρό να πάει στον ΟΑΕΕ για να προσκομίσει έγγραφα του ΙΚΑ πως κάποια περίοδο ήταν ασφαλισμένος για τα ίδια πράγματα .υς δύο οργανισμούς. Προσέξτε τον “παραλογισμό”. ΟΑΕΕ και ΙΚΑ πλέον είναι κοινός φορέας αλλά η μια υπηρεσία δεν ζητάει στοιχεία από την άλλη, αλλά ζητά από τους ασφαλισμένους τους οποίους θεωρεί υποζύγια να τρέχουν από μια υπηρεσία στην άλλη για βεβαιώσεις και σφραγίδες.

Οι δεκαετίες περνούν και το καρκίνωμα του Δημοσίου όχι μόνο δεν περιορίζεται αλλά ζει και βασιλεύει…

Κώστας Στούπας
capital.gr

Πηγή http://politika-gr.blogspot.com/2020/02/blog-post_332.html