Συνολικά 16 αποκρατικοποιήσεις βρίσκονται σε εκκρεμότητα από το ΤΑΙΠΕΔ, με πιο σημαντική φυσικά εκείνη του 30% του ΔΑΑ.
Η Εγνατία Οδός είναι το έργο με τα περισσότερα «πισωγυρίσματα» ενόψει της υποβολής των δεσμευτικών προσφορών. Τέσσερις φορές, όπως αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ, μέχρι σήμερα έχει αναβληθεί η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών. Επίσης, όπως παρουσιάζεται στο επικαιροποιημένο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων (Αsset Development Plan), οι εκκρεμότητες είναι ακόμη πολλές. Οπως επισημαίνεται, τα διόδια π.χ. Ασπροβάλτας και Ωραιοκάστρου, ενώ θα έπρεπε να είχαν λειτουργήσει από το φθινόπωρο του 2018, όταν δηλαδή ολοκληρώθηκαν, αυτό ακόμη δεν έχει συμβεί. Επίσης, η επίλυση του ζητήματος της απελευθέρωσης των εσόδων από το ενέχυρο της Τράπεζας Πειραιώς, είναι ένα θέμα που αναζητεί τη λύση του από το 2013.
Από το επικαιροποιημένο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, φαίνεται ότι καθυστερήσεις υπάρχουν και σε άλλες πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων.
Επίσης, η αξιοποίηση των μαρινών προχωράει πολύ αργά. Από τις δεκάδες μαρίνες που έχει προς αξιοποίηση το ΤΑΙΠΕΔ, μόνον εκείνες της Χίου και του Αλίμου είναι σε προχωρημένο στάδιο, ενώ προσφορές έχουν ληφθεί και για τη μαρίνα της Ρόδου.
Συνολικά 16 αποκρατικοποιήσεις βρίσκονται σε εκκρεμότητα από το ΤΑΙΠΕΔ, με πιο σημαντική φυσικά εκείνη του 30% του ΔΑΑ. Ακόμη, σε εκκρεμότητα παραμένει και εκείνη του Ελληνικού, παρόλο που το ΤΑΙΠΕΔ έχει ολοκληρώσει το δικό του έργο.
Αντίθετα, οι πιο σημαντικές εκκρεμότητες βρίσκονται στην πλευρά της κυβέρνησης και της Επιτροπής Τυχερών Παιγνίων, που τρέχει τον διαγωνισμό για το καζίνο.
Μάλιστα, κάποιες αποκρατικοποιήσεις δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το β΄ τρίμηνο του 2020.
Ολα τα παραπάνω φανερώνουν ότι θα υπάρξει και νέα παράταση της λειτουργίας της επιχείρησης. Η διάρκεια ζωής του ΤΑΙΠΕΔ λήγει τον ερχόμενο Ιούνιο, αλλά θεωρείται βέβαιη η παροχή μιας δεύτερης παράτασης λειτουργίας της επιχείρησης.
kathimerini.gr
Πηγή http://politika-gr.blogspot.com/2019/11/blog-post_466.html