Όταν μία μεγάλη Εταιρία θέλει να έλθει στην Ελλάδα, πρώτα από όλα ψάχνει το Επιχειρηματικό Περιβάλλον, τις δυνατότητες χρηματοδοτήσεων, την απασχόληση και την υποστήριξη που θα έχει από τις εγχώριες επιχειρήσεις. Σημειωτέον ότι μεγάλη έρευνα του ΙΟΒΕ τον Μάιο 2018 έχει δείξει ότι κάθε ευρώ που επενδύεται από τις ΜΜΕ στην Βιομηχανία μοχλεύεται και με τις συνέργιες προσθέτει άλλα 3,1 ευρώ στο ΑΕΠ. Επίσης συμμετέχουν κατά 86% στις νέες θέσεις απασχόλησης.

Πηγή http://politika-gr.blogspot.com/2019/08/blog-post_759.html

Share.