[ccpw id="136103"]

Α,5920,ΑΝ.ΕΛΛΗΝΕΣ,1541,ΑΡΘΡΑ-ΓΝΩΜΗΣ,3143,ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ,9,ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ,20,ΔΗΜΟΣΙΟ,2589,ΔΙΑΠΛΟΚΗ,510,ΔΙΕΘΝΗ,930,ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1195,ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ-ΕΝΩΣΗ,386,ΚΚΕ,148,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,682,Μ.Μ.Ε.,1482,ΝΕΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,3784,ΠΑΣΟΚ,2824,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,4596,ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ,1194,ΣΚΑΝΔΑΛΑ,1266,ΣΥΡΙΖΑ,15466,ΧΙΟΥΜΟΡ,8845,ΧΡΥΣΗ-ΑΥΓΗ,968,HOT,1097,VIDEO,233,

ltr

item

politika-gr: Αττική Οδός: Αλυσσοδεμένο το δημόσιο με τη χαριστική αρχική σύμβαση που είχε υπογράψει ο Λαλιώτης στον Μπόμπολα!

Αττική Οδός: Αλυσσοδεμένο το δημόσιο με τη χαριστική αρχική σύμβαση που είχε υπογράψει ο Λαλιώτης στον Μπόμπολα!

Η Αττική Οδός είναι ένας από τους ελάχιστους δρόμους με σύμβαση παραχώρησης στην Ευρώπη όπου η απόδοση (IRR) που έχουν οι μέτοχοι υπολογίζεται επί των κερδών και όχι επί των εσόδων. Τα κέρδη, εξηγούν όσοι αντιδρούν στις αυξήσεις των διοδίων, είναι ένα μέγεθος το οποίο μπορεί να «μαγειρευτεί» π.χ. μέσω αύξησης των δαπανών συντήρησης. Δεν είναι τυχαίο πως σε όλους τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους με συμβάσεις παραχώρησης η απόδοση υπολογίζεται επί των εσόδων της εταιρείας διαχείρισης του δρόμου. Ετσι και οι παραχωρησιούχοι δεν μπορούν να «φουσκώνουν» τις δαπάνες συντήρησης για τις οποίες έχει, μάλιστα, καθοριστεί ανώτατο πλαφόν.

https://4.bp.blogspot.com/-oTax6p6G6Zg/V_6lchiVxQI/AAAAAAAAJD0/NxghFBd4PlU9r3iy0RgYU9tk3qPjeP3vQCLcB/s640/laliotis_tsipras-630×400.jpg

https://4.bp.blogspot.com/-oTax6p6G6Zg/V_6lchiVxQI/AAAAAAAAJD0/NxghFBd4PlU9r3iy0RgYU9tk3qPjeP3vQCLcB/s72-c/laliotis_tsipras-630×400.jpg

politika-gr

https://politika-gr.blogspot.com/2019/06/blog-post_8807.html

https://politika-gr.blogspot.com/

https://politika-gr.blogspot.com/

https://politika-gr.blogspot.com/2019/06/blog-post_8807.html

8823671051559442697

UTF-8

Πηγή http://politika-gr.blogspot.com/2019/06/blog-post_8807.html