[ccpw id="136103"]

Αν και η διαδικασία είχε ανακοινωθεί εδώ και μήνες, “σκόνταφτε” σε διάφορα εμπόδια. Ωστόσο ολοκληρώνεται λίγες ώρες πριν από τις κάλπες. 
Η αποσφράγιση των προσφορών σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε χθες στην Διαύγεια, θα γίνει στις 5 Ιουλίου, στις 10 το πρωί, δηλαδή 45 ώρες πριν οδηγηθούν οι πολίτες στις κάλπες.

Λίγες μέρες νωρίτερα, είχε αναρτηθεί απόφαση με την οποία το ΥΠΟΜΕ ζητούσε από εταιρείες να… εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής στον διαγωνισμό όταν αυτός προκηρυχθεί.

Στο ίδιο έγγραφο, για τη χρηματοδότηση είχε σημειωθεί χαρακτηριστικά ότι «η παρούσα προμήθεια χρηματοδοτείται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων» και αμέσως μετά πως «δεν υφίσταται ανάληψη νομικών δεσμεύσεων μέχρι την οριστική ένταξη του έργου σε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Π.Π. 2014-2020».

Δηλαδή, το υπουργείο έψαχνε στο ΕΣΠΑ τα χρήματα για να «τρέξει» το διαγωνισμό.

Μόλις στις 24 Μαΐου, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι εστάλη στην ΕΕ η προκήρυξη του διαγωνισμού «για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων και την συντήρηση τους για 15 χρόνια», ενώ κατά πληροφορίες οι θεσμοί φαίνεται πως ήταν προβληματισμένοι.

Σημειώνεται, ότι είχε προηγηθεί η ακύρωση απόφασης από το υπουργείο Μεταφορών για την προμήθεια 92 νέων λεωφορείων και ας υπήρχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ύψους 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής.

Σύμφωνα με την απόφαση πάντως, πρόκειται για 490 οχήματα +260 με δικαίωμα προαίρεσης με συνολικό 461.094.000 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 371,8εκατ.ευρώ). 

Η διάρκεια της σύμβασης που περιλαμβάνει και τη συντήρηση των λεωφορείων έχει οριστεί σε 17 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, η συντήρηση θα διαρκεί 15 χρόνια από την παραλαβή του κάθε λεωφορείου. Η χρηματοδότηση καλύπτεται από το ΠΔΕ μέχρι η παρούσα προμήθεια να ενταχθεί σε κάποιο επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Πηγή http://politika-gr.blogspot.com/2019/05/461000000-6.html