Οικονομία

Το παραμάγαζο της Τράπεζας Αττικής, φτάνει στο τέλος του

Από επενδυτικής πλευράς η Τράπεζα Αττικής αποδείχτηκε παλιότερα καταστροφική για τους μηχανικούς και το συνταξιοδοτικό τους ταμείο. Καταστροφική όμως αποδείχτηκε και για τον Αερολιμένα Αθηνών και για την ΕΥΔΑΠ.

Και αν διερωτηθείτε προς στιγμήν, τι σχέση μπορεί να έχει το Αεροδρόμιο της Αθήνας και η Εταιρία Ύδρευσης και Αποχέτευσης με την Τράπεζα Αττικής, η απάντηση είναι απλούσταση. 

Αμφότερες οι επιχειρήσεις, στήριξαν κεφαλαιακά την τράπεζα κατόπιν κυβερνητική υποδείξεως, στην προτελευταία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που κρίθηκε αναγκαίο να γίνει, λόγω του κυβερνητικού οράματος για την δημιουργία ενός κρατικού τραπεζικού αναπτυξιακού πυλώνα.

Με άλλα λόγια, λόγω της ανάγκης διατήρηση και επέκτασης ενός οργίλου συστήματος εξυπηρέτησης ημετέρων και διασπάθισης των χρημάτων των ασφαλιστικών ταμείων, των διαθεσίμων των εταιριών και των ιδιωτών επενδυτών.

Και αυτός ο κρατικός τραπεζικός αναπτυξιακός πυλώνας με το προοδευτικό πρόσημο, αυτό το παράλληλο τραπεζικό που οραματίστηκε ο αντιπρόεδρος Δραγασάκης, έρχεται να καταρρεύσει ηχηρά εν μέσω σκανδάλων και πρακτικών, που ουδεμία σχέση έχουν με το τραπεζικό σύστημα.

Και η κατά