Politics

Παλιό, θλιβερό και μπανάλ

Η υπουργός, που αν και είναι υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης παραμένει στο υπουργείο, εξέφρασε την ευαρέσκειά της για την πολύ μεγάλη ανταπόκριση στο πρόγραμμα νεανικών δράσεων από «πολλές οργανώσεις νεολαίας στη Μακεδονία και στη Θράκη», όπως είπε. 
«Αυτό δείχνει», παρατήρησε, «ότι οι νέοι άνθρωποι έχουμε ιδέες, έχουμε όρεξη να τις πραγματοποιήσουμε και χρειαζόμαστε τα μέσα, τους τρόπους, για να τις κάνουμε πράξη» και πρόσθεσε ότι, μέσω των δράσεων, σκοπός των νέων ανθρώπων είναι «να αλλάξουμε τις πόλεις μας στη Μακεδονία και στη Θράκη, να γίνουν πόλεις που αξίζει να ζεις, να ονειρεύεσαι, να πράττεις». (Ο στόμφος του ύφους είναι απαραίτητος για να ταιριάζει με το βαρύ μακιγιάζ…)

Οπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων, οι δράσεις και οι οργανώσεις τις οποίες χρηματοδότησε το ΥΜΑΘ είναι κωμικές έως και περίεργες.

Αδυνατώ, π.χ., να φαντασθώ ως νεανική υπόθεση κάποια «Γιορτή Τέχνης Φίλων της ΕΡΤ Σερρών», η οποία κατά την άποψη του υπουργείου άξιζε να χρηματοδοτηθεί με 5.000 ευρώ.

Στην εποχή μας, οι νέοι ζουν στο Ιντερνετ, ακόμη και αν το σπίτι τους είναι στις Σέρρες.

Τι είδους νέοι είναι αυτοί, που αγαπούν με τέτοια αφοσίωση την ΕΡΤ, ώστε να συστήνουν σύλλογο για χάρη της;

Να σημειωθεί ότι η χρηματοδότηση δόθηκε για την κάλυψη ενός «2ο SERRES MUSIC AND ART FESTIVAL» (λυπάμαι, αλλά έτσι αναφέρεται στα σχετικά έγγραφα…).

Αν κρίνω, πάντως, από τον τίτλο του φεστιβάλ, πρέπει να είναι κάτι διεθνές. Ισως γι’ αυτό εγώ δεν το έχω ακούσει ποτέ.

Νεανική μπορεί να είναι – στην ηλικία μου κοιτάζω, π.χ., τους αστυνομικούς που βλέπω στον δρόμο και μου φαίνονται όλοι τους πιτσιρίκια.

Οπωσδήποτε, όμως, είναι κυρίως σουρεαλιστική η δράση της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Δίωξης Λαθρομετανάστευσης (sic) Νομού Θεσσαλονίκης, που περιγράφεται ως «πολιτιστική εκδήλωση-έκθεση γλυπτικής». Ιδίως όταν η κ. Νοτοπούλου τη χρηματοδοτεί με 4.000 ευρώ.

Στην ίδια κατηγορία ανήκει η χρηματοδότηση του σωματείου «Αστέρι», που υφίσταται με τον ιερό και ευγενή σκοπό της ιδρύσεως ενός «μουσείου παπουτσιού» στη συμπρωτεύουσα, καθώς και η χρηματοδότηση με 7.000 ευρώ ενός Πολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Νέας Τυρολόης Σερρών. (Φαντάζομαι ότι η Νέα Τυρολόη πρέπει να είναι για το Τιρόλο ό,τι και η παρ’ ημίν Νέα Ελβετία για την Ελβετία…)

Ο κατάλογος των χρηματοδοτήσεων («νεανικές δράσεις» δεν είναι παρά ο πολιτικώς ορθός όρος) βρίθει ανορθογραφιών και απροσεξιών, που προσθέτουν μιαν ιδιαίτερη θλίψη στην υπόθεση.

Ο Ντάντε (Δάντης), λ.χ., γράφεται «Ντάτε», το «επί σκοπόν» με ωμέγα αντί για όμικρον και άλλα τέτοια.

Βρίσκουμε, επίσης, απροσδιόριστες – δράσεις; Καταστάσεις; Οργανώσεις; Δεν ξέρω πώς να τις πω, γιατί δεν καταλαβαίνω την οντολογική τους υπόσταση, όπως π.χ. ένα Μ.Ε.Γ.Σ.Ν. ΚΟΠΑΝΟΥ «Η ΜΙΕΖΑ», το οποίο χρηματοδοτήθηκε με 5.000 ευρώ.

Στην εποχή του Ιντερνετ είναι πανεύκολο να ανακαλύψεις τι στο καλό είναι το Μ.Ε.Γ.Σ.Ν. ΚΟΠΑΝΟΥ «Η ΜΙΕΖΑ». Προτίμησα να μην το κάνω όμως, για τη σαγήνη του μυστηρίου.

Η κ. Νοτοπούλου είναι πολύ υπερήφανη για το έργο της.

Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε σε δημοσιογράφο της ΕΤ 3, λίγες ημέρες προτού αυτός λάβει το χρίσμα του ΣΥΡΙΖΑ για υποψήφιος περιφερειάρχης, καυχήθηκε ότι «δεν έχει δεχθεί επιθέσεις για τη δουλειά της» και ότι ως διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, επί τριετία, πραγματοποίησε «παρεμβάσεις που έχουν αλλάξει ριζικά την εικόνα της Βόρειας Ελλάδας»!

Υψώνει πολύ τον πήχυ των αξιώσεων η κ. Νοτοπούλου, αλλά ας της αναγνωρίσουμε ότι τουλάχιστον τα ζωγραφιστά εκδοτήρια στους μουσαμάδες του μετρό πράγματι «άλλαξαν την εικόνα της Θεσσαλονίκης», όπως το λέει. «Ριζικά», όμως, όχι.

Υπερβάλλει – πόσο να αντέξουν οι μουσαμάδες στην υγρασία των υπόγειων στοών;

«Κάνω πολιτική με την αλήθεια μου», δήλωσε στην ίδια συνέντευξη η κ. Νοτοπούλου. Και προεκλογική εκστρατεία, για το κόμμα και τον εαυτό της, κάνει με τα λεφτά των άλλων, να προσθέσω εγώ χάριν ακριβείας.

Δεν είναι μόνο παλιά σε όλα της η κ. Νοτοπούλου, από το ύφος μέχρι το λουκ. Είναι και τόσο μπανάλ η καημένη…

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
kathimerini.gr

Πηγή

Popular

To Top