Αν ο mister Jumbo είχε σκοπό να κάνει θόρυβο με το διαφημιστικό του… Ζορό Παναγιώτη Ψωμιάδη, το έχει ήδη καταφέρει.

Το… “χιούμορ” που χρησιμοποίησε σε βάρος της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν βέβαια λίγο χοντροκομμένο, σαν κι αυτό που χρησιμοποιούν τα trolls του Μαξίμου. 

 
Ότι χρησιμοποίησε τον διαφημιστή του Καμμένου είναι επίσης μία λεπτομέρεια.

Δεν είναι μία αθώα διαφήμιση. 

 
Ήθελε ο κ. Βακάκης να συνδέσει τους πολιτικούς με τις αποκριές και τον βασιλιά καρνάβαλο; Η κυβέρνηση Τσίπρα μας έχει προσφέρει πολλές ευκαιρίες μέχρι σήμερα. Αλλά αυτός δεν φαίνεται να ήθελε να κάνει ένα διαφημιστικό για το καρναβάλι.
 
Όποιος δει το βίντεο καταλαβαίνει! Θέλησε να επικεντρώσει στον ύμνο της Νέας Δημοκρατίας, να κτυπήσει πολιτικά κάτω από τη ζώνη. Αν αυτό τους βγήκε κατά λάθος, τότε θα πρέπει να συνωμοτούσε το Σύμπαν για πολύ καιρό για να βγει ένα τέτοιο αποτέλεσμα.

Δεν χάσαμε εμείς το χιούμορ για να το βρει ο διαφημιστής του Πάνου Καμμένου που είχε βγάλει το γνωστό σποτ με τον… μηχανοδηγό Πάνο και το μικρό Αλέξη. Είναι συγκεκριμένος ο προσανατολισμός του μαγαζιού! 

 
Το ανησυχητικό είναι ότι βλέπουμε εδώ να επαναλαμβάνονται πρακτικές με την χρήση της εικόνας που στο παρελθόν είχαν χρησιμοποιηθεί στην εποχή του σοσιαλιστικού ρεαλισμού στη Σοβιετική Ένωση και στη Ναζιστική Γερμανία. 
 
Η εικόνα χρησιμοποιείται για λόγους καθαρά προπαγανδιστικούς.

Ο στόχος είναι η γελοιοποίηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη. Είναι η συνέχεια μηνυμάτων στο διαδίκτυο. 

 
Δεν υπάρχουν σχετικά μηνύματα με τους ψεύτες του ΣΥΡΙΖΑ. 
 
Υπάρχουν, όμως, για τη Νέα Δημοκρατία και η άθλια ποιότητά τους δείχνουν να εκπορεύονται από ένα συγκεκριμένο κέντρο.

Ο επιχειρηματίας Βακάκης προσέφερε μία σημαντική υπηρεσία στο καθεστώς. Δεν γνωρίζουμε τον λόγο. 

Το γεγονός ότι μπορεί να εξαγρίωσε μια σημαντική μερίδα των πολιτών δεν φαίνεται να τον απασχολεί. Προφανώς και έχει άλλα θέματα που τον απασχολούν περισσότερο. 
 
Εισαγωγές κάνει ο άνθρωπος, θα έχει πολλές σκοτούρες.

Θανάσης Μαυρίδης
liberal.gr

 

Πηγή

Share.