Real opinions

ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΑ TOY REALPOLITICS.GR TEYXOΣ # 3

Η ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΑ ΤΟΥ REALPOLITICS ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ

Financial Times: Διαφορετική χώρα γίνεται η Ελλάδα

http://tvxs.gr/sites/default/files/images/story/financialtime.jpg

Αισιοδοξία για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα και την εικόνα της χώρας μετά από αυτή, εκφράζουν σε ανάλυσή τους οι Kerin Hope και David Gardner στην εφημερίδα Financial Times.

Oι αρθρογράφοι αναφέρονται αναλυτικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις (οδηγών φορτηγών δημόσιας χρήσης, ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, δημοσίων υπαλλήλων κτλ) που έχουν προκαλέσει τελευταία σοβαρά προβλήματα στη χώρα και τον τουρισμό ειδικότερα, επισημαίνουν ωστόσο ότι παρόλα αυτά υπάρχει στον αέρα μία αίσθηση αυτοπεποίθησης.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Συνδικαλισμός ισχυρών

http://www.epikairo.gr/images/stories/new_folder_1/fortiga.jpgΓράφει ο Αθανάσιος Παπανδρόπουλος στο ppol.gr Σήμερα, κάποια εκατομμύρια Έλληνες εισπράττουν μειωμένες συντάξεις και κουτσουρεμένους μισθούς. ‘Αλλοι έχουν χάσει την δουλειά τους. Πολλοί περιμένουν το λειψό επίδομα θερινής άδειας. Και κάποιοι θέλουν λίγο να αναπνεύσουν. Ε, λοιπόν, οι φορτηγατζήδες και οι μάλλον προνομιούχοι ελεγκτές εναερίου κυκλοφορίας απεφάσισαν, εντελώς σαδιστικά, να τους ταλαιπωρήσουν. Γιατί περί αυτού πρόκειται…

Ταυτοχρόνως, όμως αυτές οι ευνοημένες 100% συντεχνίες εξευτελίζουν και την έννοια του συνδικαλισμού, πτύοντας κυριολεκτικά σε έναν θεσμό που έχει πίσω του κάποια έκατομμύρια θύματα. Έχει δηλαδή πίσω του αμέτρητους ανθρώπους που έχασαν την ζωή τους διεκδικώντας αξιοπρέπεια, υποφερτούς όρους διαβιώσεως, ελευθερία, δημοκρατία και ανθρώπινη εργασία. Αυτή την ιστορική συνδικαλιστική παράδοση διασύρουν καθημερινά αυτοί που θέλουν να διαφυλάξουν προνόμια και άλλα τινά.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Όμηροι στις προνομιακές συντεχνίες !

http://2.bp.blogspot.com/_hFZRp7sFW1Y/TFQK7JEvIoI/AAAAAAAAXgo/tVjSwMpFP80/s1600/1.jpgΛυδία λίθος η επιβολη του Νομου και της εφαρμογης των αποφασεων της εκαστοτε κυβερνησεως.
” Η άρνηση των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας για την επίταξη των οχημάτων και των προσωπικών τους υπηρεσιών συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα:”
Ηταν μερος της κυβερνητικης ανακοινωσεως μετα την αδιαλλακτη εξωπραγματικη αντιδημοκρταικη και αυθαιρετη στασι της συντεχνιας των ιδιοκτητων φορτηγων να συνεχιζουν την απεργια παρα την κηρυχθεισα επιστρατευσι των ιδιων και επιταξι των οχηματων των.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Αυτη η Ελλαδα δεν μας αξιζει…

http://4.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TE5cCQEG7xI/AAAAAAAAiRU/cQnAQxbHyd8/s1600/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B16.jpgΔυστυχώς είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η Ελλάδα που μας πληγώνει, μας διασύρει ,μας υποβιβάζει μας μικραίνει.

Και ενώ όλοι γνωρίζουν την δεινή και άθλια θέση που βρισκόμαστε ως χώρα σε όλα τα επίπεδα προσπαθούν να μας ρίξουν ακόμη πιο χαμηλά στην καρδιά μάλιστα τις τουριστικής περιόδου που τόσο την..
έχουμε ανάγκη.

Όλοι γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη και μάλλον και ευρύτερα που έχουμε ακόμη τον απίθανο θεσμό των κλειστών επαγγελμάτων είναι η Ελλάδα. Μας πιέζουν αφόρητα από την Ε.Ε τα τελευταία χρόνια να τελειώσουμε με αυτό το συντεχνιακό καθεστώς και να απελευθερώσουμε τα συγκεκριμένα επαγγέλματα ,για να αυξηθεί ο ανταγωνισμός και να πέσουν οι τιμές. Εμείς τόσα χρόνια τον χαβά μας…

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Χειροφρενο στην απελευθερωση

http://4.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TE58PL__hYI/AAAAAAAAiUU/2jb2BD3_Adg/s1600/_1_~1.GIFΤου Πασχου Μανδραβελη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Αργησε, αλλά επιτέλους θεσμοθετείται. Για την απελευθέρωση της αγοράς οδικών μεταφορών ο λόγος, μια πολιτική απόφαση που σύμφωνα με όλες τις μελέτες θα προσφέρει ανάπτυξη στην οικονομία, χαμηλότερες τιμές στους καταναλωτές και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Το ερώτημα λοιπόν είναι: αφού μια τέτοια απόφαση –σύμφωνα με όλες τις..
μελέτες και όλους τους οικονομολόγους– έχει μόνο θετικά, γιατί δεν τολμούσε μέχρι σήμερα να τη λάβει καμιά κυβέρνηση; Η απάντηση δεν βρίσκεται στην ψήφο των κατόχων αδειών φορτηγών αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης (Δ.Χ.). Οι έχοντες το κρατικό προνόμιο να αποκλείουν τους άλλους από το να κάνουν την ίδια δουλειά με αυτούς (και συνεπώς να τους ανταγωνιστούν) δεν είναι τόσοι πολλοί, δεν αποτελούν κρίσιμο εκλογικό μέγεθος. Ο φόβος περισσότερο είχε να κάνει με το γεγονός ότι πριν καλυτερεύσουν τα πράγματα για την οικονομία, θα χειροτερεύσουν λόγω της απεργίας που εξήγγειλαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. Το κράτος κρατώντας κλειστό το επάγγελμα δεν τους έδωσε μόνο το προνόμιο του μη ανταγωνισμού, τους παρείχε και ένα εργαλείο εκβιασμού του κοινωνικού συνόλου.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ…

http://3.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TFFmXom1BrI/AAAAAAABJqM/LQ8_O7VsFto/s1600/vaxevanis.jpgΓράφει ο Κώστας Βαξεβάνης

Η κρίση στην Ελλάδα δεν μπορεί να περιγραφεί με νούμερα και στατιστικές. Είναι λάθος να περιγραφεί με γραφικά και πίνακες. Η κρίση (και η χρόνια θολωμένη κρίση μας) φαίνεται στα καθημερινά μικρά νούμερα. Όταν στηθείς στην ουρά δύο ώρες για δυό λίτρα βενζίνης , αντί να πεις πάω με το τραίνο ή το λεωφορείο. Όταν πληρώνεις έναν καφέ 4 ευρώ επειδή θεωρείς δικαιολογημένο πως τόσο πρέπει να κάνει αφού, ο μαγαζάτορας πληρώνει ενοίκιο στον ιδιοκτήτη ,το ποσό που χρειάζεται για να ζει χωρίς να δουλεύει. Αυτή η αυταπόδεικτη φυσικότητα του καθιερωμένου παραλογισμού.
Πού βρίσκεται όλος εκείνος ο παραλογισμός, πώς γεννιέται.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Αυτιστικοι

http://3.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TFJtz6NvBHI/AAAAAAAAiuk/IWHy5o2X_gg/s1600/ContentSegment_15361869%24W232_H250_R0_P0_S1_V1%24Jpg.jpgΤης Αριστοτελίας Πελώνη ΝΕΑ

ΚΑΝΟΝΙΚΑ η κυβέρνηση έπρεπε να δώσει «ό,τι αξίζει στους αγωνιστές»… Αυτό δήλωσε βγαίνοντας χθες από την άκαρπη συνάντηση µε τον γενικό γραµµατέα του υπουργείου Μεταφορών ο πρόεδρος της Οµοσπονδίας Μεταφορών Γ. Τζωρτζάτος.
Αυτό που απέφυγε να διευκρινίσει ο εκπρόσωπος των ιδιοκτητών φορτηγών είναι τι ακριβώς αξίζει στους «αγωνιστές». Στη συγκεκριµένη περίπτωση, οι «αγωνιστές» ευθύνονται για την ασφυξία στην αγορά, για το στέγνωµα των..
πρατηρίων υγρών καυσίµων και για τη γενικευµένη παράλυση που προκαλούν.

Σε αυτήν τη χώρα υπάρχει υπερπαραγωγή «αγωνιστών».

Αλλοι στήνουν µπλόκα στις εθνικές οδούς, άλλοι κλείνουν το Μετρό προκαλώντας συµφόρηση στην Αθήνα, άλλοι κλείνουν τα λιµάνια απαγορεύοντας την είσοδο στα κρουαζιερόπλοια των τουριστών κι άλλοι, πιο εκλεπτυσµένοι, κάνουν «λευκή» απεργία, προκαλώντας συµφόρηση στην εναέρια κυκλοφορία.

Ποια είναι ακριβώς η πολιτική νοµιµοποίηση των «αγωνιστών»;

Υπέρ ποίων αγωνίζονται, πέραν των συντεχνιακών τους συµφερόντων;

Το δικαίωµα της απεργίας είναι κατοχυρωµένο και ιερό, αλλά παύει να είναι δικαίωµα και αποκτά µυρωδιά αυταρχισµού όταν καταπατά και περιορίζει τα δικαιώµατα όλων των άλλων κοινωνικών οµάδων

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Σαν τρελο φορτηγο…

http://2.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TE-0doPuDUI/AAAAAAAAiaQ/PR40V9TJti4/s1600/anmain24.jpgProtagon.gr

Οι εικόνες δεν είναι πλέον τριτοκοσμικές. Είναι ελληνικές. Είναι τόσο ελληνικές όσο και η φέτα. Θα μπορούσαν να παραπέμπουν στο πρώην ανατολικό μπλοκ, αλλά η κοντόχοντρη φιγούρα με τη βερμούδα και τις σαγιονάρες ακυρώνει τους συνειρμούς. Στην αγορά δεν υπάρχει βενζίνη. Δεν υπάρχει βενζίνη για να πας..

στη δουλειά σου, να πας διακοπές, να φύγεις για ένα καταραμένο Σαββατοκύριακο και να ασκήσεις το δικαίωμα σου να μποτιλιαριστείς. Γιατί; Οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων απεργούν, αντιδρώντας στα μέτρα που ουσιαστικά οδηγούν, από το 2013, στην απελευθέρωση των μεταφορών. Είναι κάτι που προβλέπεται από το μνημόνιο και μάλιστα θα μεσολαβήσει μία τριετής περίοδο προσαρμογής. Οι ιδιοκτήτες, όμως, διαπιστώνουν ότι οι άδειες τους δεν κοστίζουν ούτε ένα ευρώ. Οταν η τιμή των αδειών μειώνεται και σε τρία χρόνια θα μηδενιστεί, οι κάτοχοι τους βρίσκονται αντιμέτωποι με την οικονομική καταστροφή. Βέβαια οι τελευταίες άδειες που εκδόθηκαν, διετέθησαν από τη χούντα, το 1971. Και οι επιχειρηματίες που έχουν επενδύσει σε φορτηγά τα τελευταία χρόνια, έχουν αγοράσει την άδεια από τρίτους, όχι από το κράτος.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Πυρ στο μνημoνιο

http://4.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TFOqG79bx4I/AAAAAAAAizk/kovBvMXZUfo/s1600/fodsdf.jpgτου Κώστα Μίντζηρα Protagon.gr

Ευρεία δημοσιότητα έλαβε η κατάθεση από το Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών (ΔΣΑ) κι άλλους φορείς (μεταξύ των οποίων μερικοί, που πρώτη φορά μάθαμε για την ύπαρξή τους στο τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου) στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) αίτησης για την ακύρωση του μνημονίου. Δεν ήταν η πρώτη νομική κίνηση κατά του μνημονίου, αφού -για λίγες μόνο ημέρες- προηγήθηκε προσφυγή στο..
Μισθοδικείο εφέτη της διοικητικής δικαιοσύνης. Ηταν γνωστό από καιρό, ότι στο ΔΣΑ είχε συσταθεί -υπό τη συντονιστική ευθύνη του ομότιμου καθηγητή του συνταγματικού κ. Γρ. Κασιμάτη- ομάδα νομικών που μελετούσε το ζήτημα και προετοίμαζε την αίτηση. Από τις αρχές Ιουνίου, άλλωστε, είχε αναρτηθεί η πρόσκληση για τη σχετική εκδήλωση που είχε προγραμματισθεί και πραγματοποιήθηκε στις 15.6, τα πρακτικά της οποίας διένειμε στις 25.7.10 κυριακάτικη εφημερίδα.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ποιός παίρνει στα σοβαρά τις κυβερνήσεις;

http://4.bp.blogspot.com/_kMgiymGjYzA/TFQFL52qvzI/AAAAAAAALgE/A75uWN0rTuA/s1600/second+class+citizen.jpgτου Ανδρέα Ανδριανόπουλου

Φαίνεται όλο και περισσότερο σίγουρο πως ο κόσμος που ξέραμε τελειώνει. Και δεν εννοώ μοναχά τα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας που χτισμένη πάνω σε ένα εικονικό παράδειγμα εκτεταμένου κρατικού δανεισμού δημιούργησε ένα κόσμο ουτοπικό, στηριγμένο σε επιθυμίες και φαντασιώσεις. Θυμάμαι σαν Δήμαρχος του Πειραιά πόσο είχα ενοχληθεί από τις απαιτήσεις γονιών και παιδιών, και της πιο απόμακρης γειτονιάς, τα γήπεδα μπάσκετ που τους έφτιαχνα να είναι κλειστά, με παρκέ και όλες τις σύγχρονες, αμερικανικές κατά βάση, προδιαγραφές. Από το χωματόδρομο δηλ. και τα εγκαταλειμμένα σκουπιδαριά κατ’ ευθείαν στα σαλόνια υπερπολυτελείας και την σύγχρονη άνεση.

Όλα αυτά, και πολλά άλλα, τα έβλεπα υπερβολικά, μαθημένος από μικρός στην «πολυτέλεια» των υπαίθριων γηπέδων από τσιμέντο μετά το ξεπέταγμα από τις χωμάτινες αλάνες. Αλλά έτσι είχαμε μάθει τον κόσμο. Να ζητάει και να απαιτεί σχεδόν τα πάντα δίχως προηγούμενο ανάλογο κόπο και ιδιαίτερη προσπάθεια. Το μοντέλο λοιπόν της εικονικής ελληνικής πραγματικότητας κατέρρευσε όταν οι δανειστές άρχισαν να απαιτούν «τα λεφτά τους πίσω».

Αλλά κι ο κόσμος ολόκληρος βρίσκεται σε τροχιά…

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Τά ελληνικά ΜΜΕ αποτελούν ένα παγκόσμιο οικονομικό θαύμα. Κανένα δέν εμφανίζει κέρδη, όλα σχεδόν χάνουν λεφτά, κι όμως, συνεχίζουν…

http://www.dw-world.de/image/0,,4500260_4,00.jpgΕλληνικά ΜΜΕ: η συμβολή τους στη διαφθορά και τη διαπλοκή

«Ελληνικά Μίντια: Ελεγκτής και συνεργός», είναι ο τίτλος εκτενέστατης ανάλυσης της Süddeutsche Zeitung το Σαββατοκύριακο για το ρόλο των ελληνικών ΜΜΕ στην διαφθορά και τη διαπλοκή.
«Με μια πρώτη ματιά το ελληνικό μιντιακό τοπίο είναι ζωντανό και πλουραλιστικό: 22 ημερήσιες και κυριακάτικες εφημερίδες με έδρα την Αθήνα, 280 τοπικές εφημερίδες. 10 τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλήνιας εμβέλειας και 135 τοπικοί. Και όλα αυτά σε μία χώρα 11 εκατομμυρίων ανθρώπων. Η Ελλάδα διαθέτει τη μεγαλύτερη πυκνότητα σε ΜΜΕ ανά κάτοικο στην Ευρώπη.

Εάν παρατηρήσει κανείς όμως τα πράγματα από κοντά, τότε θα διαπιστώσει ότι σχεδόν κανένα ΜΜΕ δεν έχει κέρδη. ‘Όλοι σχεδόν εργάζονται με ελλείμματα’, λέει η Ρόη Παναγιωτοπούλου, κοινωνιολόγος και επικοινωνιολόγος στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Και πως γίνεται αυτό; Γίνεται όταν οι ιδιοκτήτες εξαργυρώνουν τα κέρδη σε άλλη μορφή. Δηλαδή εάν με την εφημερίδα ή με τον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό αποκτά ο ιδιοκτήτης πολιτική επιρροή και πρόσβαση σε ρουσφέτια.
Πόσες ανεξάρτητες εφημερίδες και γενικά ΜΜΕ εκτός του ίντερνετ υπάρχουν; Η κ. Ρόη Παναγιωτοπούλου δηλώνει ‘εργάζομαι εδώ δεκαετίες και δεν είδα ακόμη κανένα τέτοιο ΜΜΕ’.»

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Το τέλος των Αιώνιων Ελληνικών Διακοπών

http://www.lifo.gr/files/306092ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΔΗΜΟΥ

Από τον καιρό του σχολείου το τέλος των διακοπών ήταν πάντα μία οδυνηρή εμπειρία. Αργότερα, που οι διακοπές έγιναν οικογενειακή υποχρέωση, ήταν ακόμα επώδυνο, αλλά με στοιχεία ανακούφισης (όσο περνούσαν τα χρόνια, περισσότερα).

Τώρα, όμως, έχουμε το τέλος των αιώνιων διακοπών της Ελλάδας. Πέρσι υποπτευόμασταν, αλλά δεν ξέραμε. Φέτος γνωρίζουμε καλά τι μας ήρθε και μετράμε ήδη τις απώλειες. Πρώτη απώλεια η σιγουριά για το μέλλον.

Ήδη, φέτος οι περισσότεροι κάνουμε στενόχωρες διακοπές. Πιο μικρή απόσταση, πιο φτηνό κατάλυμα, λιγότερες μέρες. Του χρόνου; Άραγε θα κάνουμε διακοπές, έστω και πιο περιορισμένες;

Μαζί με την Ελλάδα έχουμε όλοι χρεοκοπήσει. Και οι χρεοκοπημένοι δεν δικαιούνται διακοπές, ούτε πολλές-πολλές απολαύσεις. Ας χαρούμε, λοιπόν, τις φετινές ως τις τελευταίες διακοπές μία χώρας που ως τώρα έμοιαζε να παραθερίζει όλο τον χρόνο.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Επικοινωνιακή φούσκα με κρυφές «παγίδες» οι «ρυθμίσεις για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά» ;

http://www.realpolitics.gr/wp-content/uploads/2010/07/2972010_123332-%CE%BC%CE%BC.jpgΤο περίφημο νομοσχέδιο, που ψηφίστηκε χθες, για τα «υπερχρεωμένα νοικοκυριά» όχι μόνο δεν ανταποκρίνεται στο βαρύγδουπο τίτλο του, αλλά και κρύβει «παγίδες» στους αστερίσκους και τις υποσημειώσεις του…

Πάντως, οι «κακές» Τράπεζες δεν… ανησυχούν καθόλου, αφού τα βασικά τους προϊόντα, τα στεγαστικά δάνεια, εξαιρούνται από τις «ευνοϊκές ρυθμίσεις», ενώ περισσότερο δείχνει να… απειλείται η χήρα με τον κακοπληρωτή νοικάρη!

Δείτε το  βίντεο  από της ειδήσεις του του skai…

Οι αλλαγες στις Ενοπλες Δυναμεις

http://1.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TFJ2AJfMc1I/AAAAAAAAiu8/F_gnVg2sjOY/s1600/image028.jpgΕΘΝΟΣ Γ Ν Ω Μ Η «E» 30/7

ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ αναμφισβήτητα τον χαρακτηρισμό του μεταρρυθμιστικού το υπό σύνταξη νομοσχέδιο, του οποίου τις βασικές διατάξεις ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Αμυνας Ευ. Βενιζέλος. Και εύκολα αντιλαμβάνεται ο καθένας τον λόγο από τη στιγμή που εισάγονται ρυθμίσεις οι οποίες ισχύουν εδώ και δεκαετίες στις Ενοπλες Δυνάμεις άλλων χωρών, καθιστώντας τη λειτουργία τους δημοκρατικότερη, διαφανέστερη και δικαιότερη.

ΤΡΕΙΣ είναι, ειδικότερα, οι επιχειρούμενες ανατροπές που..

δίνουν το στίγμα της νέας πραγματικότητας που επιχειρεί να διαμορφώσει ο υπουργός Αμυνας:

ΠΡΩΤΗ, ο τερματισμός οριστικά και τελεσίδικα του φαινομένου των σαραντάρηδων και πενηντάρηδων συνταξιούχων. Οι αξιωματικοί δεν θ’ αποστρατεύονται πλέον χωρίς τη θέλησή τους και λόγω της προαγωγής σε ανώτερο βαθμό νεοτέρου τους στην επετηρίδα, αλλά θα έχουν το δικαίωμα παραμονής στο στράτευμα μέχρι να συμπληρώσουν 35ετία.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

«Μολον λαβε» στην τροικα

http://3.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TE-sk7F25oI/AAAAAAAAiaA/iGirl17bnIs/s1600/str377.jpgτου Γιάννη Σιδέρη Protagon.gr

Περαστικός για μια δυο μέρες από την Αθήνα, εν μέσω υποχρεώσεων δεν άντεξα να μην γράψω, επί τροχάδην, με αφορμή τις αντιδράσεις των φίλων αναγνωστών στο άρθρο του Αντώνη Φουρλή για την συμπεριφορά του επικεφαλής των ευρωπαίων ελεγκτών Σερβάς Ντερόουζ, που ζητούσε «λιγότερο οπορτουνιστική αντιπολίτευση από τα κόμματα στην Ελλάδα».

Ξαφνικά ορθώθηκε σαν εξαγριωμένο κύμα ο ..

πληγωμένος εθνοπατριωτισμός μας, η πατροπαράδοτη περηφάνια μας, το αδούλωτον του έλληνος του οποίου ο τράχηλος δανειστικόν ζυγόν δεν υπομένει!

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Το φιλελεύθερο σοκ

http://2.bp.blogspot.com/_kMgiymGjYzA/TFKwhQMUz-I/AAAAAAAALdM/YmnSh9A4qqA/s1600/liberal-definition.gifTου Παναγη Γαλιατσατου στην Καθημερινή

Το 1990 ο αριθμός των αδειών φορτηγών δημοσίας χρήσεως ανερχόταν στις 35.000. Εκτοτε το ΑΕΠ έχει διπλασιαστεί, όμως ο αριθμός των αδειών παραμένει ο ίδιος. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς οικονομολόγος για να αντιληφθεί τις στρεβλώσεις που προκαλούν αυτά τα δύο δεδομένα. Οταν το μεταφορικό έργο αυξάνεται, ενώ ο αριθμός των αδειών παραμένει σταθερός, επιβαρύνεται πρώτα από όλα το κόμιστρο. Κάπως έτσι προκύπτει ένα μέρος του λεγόμενου δομικού πληθωρισμού της ελληνικής οικονομίας.

Οι στρεβλώσεις όμως δεν σταματούν εδώ. Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη του ΙΟΒΕ, από τον Σεπτέμβριο του 2006 δείχνει, ότι…
για να αντιμετωπίσουν τη μεταφορική στενότητα οι ελληνικές εταιρείες δημιούργησαν και συντηρούν ιδιόκτητους στόλους φορτηγών, οι οποίοι και το λειτουργικό τους κόστος επιβαρύνουν και ως πάρεργο αντιμετωπίζονται. Ολα αυτά είναι γνωστά εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης, γνωστό είναι, ότι αντιβαίνουν τις τάσεις που διαμορφώθηκαν εδώ και δύο δεκαετίες διεθνώς, να ανατίθεται το μεταφορικό έργο σε εξειδικευμένους μεταφορείς.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Στις ραγες του Μνημονιου

http://2.bp.blogspot.com/_4Avj-eSlmms/TE_RUQ8X_MI/AAAAAAAAidA/n278p4FwQPI/s1600/papaxelas.jpgΤου Αλεξη Παπαχελα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους υπουργούς προ Μνημονίου (π.Μ.) και τους υπουργούς μετά Μνημόνιο. Οι υπουργοί π.Μ. ήθελαν με κάθε τρόπο να διατηρήσουν το στάτους κβο σε θέματα που τους αφορούσαν, χωρίς, αν γίνεται, να «σπάσουν αυγά». Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα του πρώτου νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα φορτηγά, το… οποίο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τους ιδιοκτήτες. Η τρόικα το απέρριψε, το επιτελείο του υπουργείου δούλεψε πιο σοβαρά σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών και έφερε τελικά ένα νομοσχέδιο που κάνει τομές, αλλά δίνει και έξυπνες λύσεις στο αδιέξοδο των ανθρώπων που έχουν επενδύσει μια περιουσία σε μια άδεια.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ελλάδα: Ένα sprint… μαραθωνίου

http://www.newstime.gr/resources/2010-06/troika-2-thumb-large.jpgBy David Gardner και Kerin Hope

Καθώς ξεκινούν οι καλοκαιρινές διακοπές για την Ελλάδα, η οποία ήδη αντιμετωπίζει το πρόβλημα της ύφεσης, οι οδηγοί φορτηγών δημοσίας χρήσης απεργούν οδηγώντας σε παράλυση τη χώρα, με προβλήματα στην παροχή καυσίμων και τροφίμων. Οι απεργοί ναυτεργάτες έχουν τρομάξει τα κρουαζιερόπλοια. Τα συνδικάτα του Δημοσίου αυτόν τον μήνα προχώρησαν στην έκτη γενική απεργία, δηλώνοντας εξοργισμένα από τις διαδοχικές φορολογικές αυξήσεις, τις σκληρές μειώσεις μισθών και συντάξεων και από το ενδεχόμενο απωλειών θέσεων εργασίας. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στην Αθήνα βρίσκεται και επιτελείο της τρόικας.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

“Σήμερα καλούμαστε να κάνουμε την επανάσταση του αυτονόητου”…

http://2.bp.blogspot.com/_s0PclczZhRE/TFQCqht6MbI/AAAAAAAAC9c/2rQ_yKYG7mU/s1600/karx_pap.JPGΑυτή η φράση του πρωθυπουργού από την Κρήτη που βρίσκεται νομίζω ότι περικλείει όλη την πολιτική διαδρομή της χώρας από το 1974 μέχρι σήμερα…

Με όλο τον σεβασμό που αρμόζει σε οποιονδήποτε υπηρετεί τον θεσμό του πρωθυπουργού νομίζω πώς η φράση αυτή είναι λειψή.
Θα ήταν πιστευτή αν ακολουθούσε η φράση “στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα”…
Γιατί το ΠΑΣΟΚ ήταν (αλλά ΟΧΙ μόνο το αυτό) το κόμμα που πολέμησε οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής στο παρελθόν.

Να θυμηθούμε τι έγινε με την ιδιωτικοποπιηση των Αστ. Συγκοινωνιών;;
Του ΟΤΕ (Θυμάστε την φράση :  1 μετοχή που ΘΑ ανήκει στο ΚΡΑΤΟΣ…);;;
Της Ο.Α;;;

Είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ τα παραδείγματα ….

Θα μου πείτε και με το δίκιο σας “Δεν ‘εχει το δικαίωμα κάποιος να δεί τα λάθη του παρελθόντος και να αλλάξει”;;;

Η απάντηση είναι απλή.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ο επικεφαλής των Ευρωπαίων ελεγκτών της τρόικας κ. Σερβάς Ντερόουζ ζητεί πιο υπεύθυνη αντιπολίτευση

http://2.bp.blogspot.com/_lDyX17ZzU4s/TE3lBxqv7lI/AAAAAAAAL2I/4WvdMeSjY-Q/s1600/0000+2223+1+%CE%B11%CE%B1%CE%B1%CE%B1+1+nmbvc+2+2+22+22+21.JPGΤι θα είχε συμβεί αν δεν μεσολαβούσε το πρόγραμμα διάσωσης της ελληνικής οικονομίας; «Το έλλειμμα θα είχε εκτοξευθεί στο 20%, ενώ η ύφεση θα είχε αγγίξει το 10%». Ο κ. Σερβάς Ντερόουζ, ο επικεφαλής των Ευρωπαίων ελεγκτών της τρόικας και ο άνθρωπος που διαπραγματεύθηκε για λογαριασμό της Ευρωζώνης το Μνημόνιο, μιλάει για όλα τα ανοιχτά μέτωπα της ελληνικής οικονομίας και τα επόμενα βήματα της τρόικας. Σε συνέντευξή του, σήμερα, στην «Κ»:

– Ξεκαθαρίζει ότι κάνουν λάθος όσοι προβλέπουν χρεοκοπία της Ελλάδας.
– Eκτιμά ότι η ύφεση μάλλον θα χειροτερέψει κατά τη διάρκεια του έτους.
– Παραδέχεται ότι τα μέτρα λιτότητας είναι χωρίς προηγούμενο.
– Προβλέπει ότι στη διάρκεια του 2011 θα φτάσουμε στο χαμηλότερο σημείο, αλλά μετά η κατάσταση θα βελτιώνεται.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Με αφορμή το troktiko: ελευθερία και ασυδοσία στο διαδίκτυο. Του Σ.Κούλογλου

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον( και μια μεγάλη δόση ζήλιας,πρέπει να ομολογήσω) ένα συνέδριο που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στις ΗΠΑ για το διαδίκτυο. Για πέμπτη συνεχή χρονιά άνθρωποι του ίντερνετ, ότι πιο ανοιχτόμυαλο να επιδείξει ο κόσμος των bloggers και των προοδευτικών sites, διακεκριμένοι πολιτικοί επιστήμονες και διεθνείς ειδικοί για τα social media καθώς και, το κυριότερο ίσως, πέντε χιλιάδες πολίτες μαζεύονται με σκοπό σύμφωνα με την διακήρυξη τους:

« το Netroots Nation ενισχύει τις προοδευτικές φωνές διαμορφώνοντας ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον, online και πρόσωπο με πρόσωπο, για την ανταλλαγή ιδεών και την απόκτηση γνώσης στην πιο αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας για την παρέμβαση στον δημόσιο διάλογο…. χρησιμεύει σαν θερμοκοιτίδα προοδευτικών ιδεών που αμφισβητούν το status quo και τελικά προωθούν αλλαγές στην δημόσια ζωή». Και η ζήλια μου μεγαλώνει κάθε φορά που κάνω την καταθλιπτική σύγκριση με αυτά που συμβαίνουν εδώ, από την δολοφονία Γκιόλια και τις περιπέτειες του troktiko μέχρι το αρρωστημένο κλίμα που επικρατεί στην ελληνική blogόσφαιρα και τόσο καλά περιγράφει ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος στο άρθρο του,

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Click to comment

Popular

To Top